Author Message

Board index   ~ Joukkue ja seura-asiat  ~  Valmentajat

PostPosted: Wed Dec 07, 2005 5:11 pm
Sveitsi kutsuu :evil:

PostPosted: Wed Dec 07, 2005 5:30 pm
kettuuntunut wrote:
Sveitsi kutsuu :evil:

hyvä niin

PostPosted: Wed Dec 07, 2005 5:38 pm
Posts: 404Location: 65350Joined: Sun Dec 04, 2005 11:22 pm
Hiuksista vittuun! Tommosen perään ei tarvi paljon huudella, kun raha miestä vie niin vittu vieköön sitten.

PostPosted: Wed Dec 07, 2005 6:16 pm
Niin noh.. En ainakaan hänet valmentajana jää kaipaamaan. Paska homma vaan että Sportin näkyvyys mediassa on taas kohta nollassa. Huolestunut olen myös siitä että miten nykyiset ja mahdolliset sponsorit reagoivat tilanteeseen. Pressissä toki kerrottiin että suurimmat firmat jatkavat samaan malliin, mutta miten muut?

Sitä kaikkea mitä Tami on puhunut mediassa olen aina suhtautunut kriittisesti. Mies puhui että ei se lähde mihinkään ennenkuin Sport on liigassa. Tottakai sanoi niin, ei kai se nyt olisi sanonut että tulee tänne muuten vain kääntymässä. Tami on sen verran värikäs ja vahva persoona että odotin kyllä että jos äijä lähtee niin se lähtee potkujen kautta. Mutta ei tämä nyt toteutunut lähtö loppujen lopuksi mikään suuri yllätys ole. Puheet vain olivat Tammisen tyyliin niin suuret ettei ihan kaikkeaan voinut uskoa vaikka kuinka paljon olisi halunut.

Tottakai Tamia voi sanoa petturiksi, mutta kukapa ei nyt lähtisi rahojen perään jos ei ole yhtään mitään siteitä seuraan josta lähti. Tammisella ei ollut. Eli minun puolesta hän voi lähteä ilman sen kummempia avautumista häntä kohtaan. Hän on tehnyt helvetin paljon ja hienoa työtä seuran eteen. Sitä ei voi ottaa häneltä pois. Hän ei jätä uppoavaa laivaa tai poltettuja siltoja vaan terveellisemmän Sportin. Siitä meidän täytyy olla kiitollisia.

Mitä tulee valmentamiseen niin kuten aikaisemmin kirjoitin, en jää kaipaamaan. Olen varma että Mamba hoitaa homman yhtä hyvin ellei paremmin kuin Tami. Mutta jos liigakarsinnat pelataan ensi kaudella niin ehdottomasti tarvitaan kokeneempaa valmentajaa.

Minä ainakin kiitän Tamia näistä 20 kk jotka olivat kyllä yksi seuran historian värikkäimpiä. Tami muisti aina mainita ja kiittää kannattija kun oli aihetta. Vaikka nekin lausunnot joskus kuullosti aika väsyneiltä niin moni valmentaja ei edes noteeraa kannattajiaan. Siitäkin propsit hänelle.

PostPosted: Sun Nov 25, 2007 6:56 pm
en ny skapad namn insamling på manner avgång

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Kicken

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 1:35 am
Kuinkahan kauan tätä paskaa pitää kestää vielä

PostPosted: Thu Nov 29, 2007 2:15 am
LeKi-Sport raportista :
jatkoaika.com wrote:
Kovat paineet näkyivät Sport-käskijä Mikko Mannerin kasvoilta hävityn pelin jälkeen. Tavallista lyhytsanaisempi analyysi tiivisti Sportin pelin juonen.
.
.
.
- Tehtiin järkyttävän isoja virheitä, joista vastustaja rankaisi armotta. Paljon turhaa työtä ilman tuloksia. Ei tähän oikein löydy sanoja, Manner päätti silminnähden lannistuneena.

Mannerilta itseltäkin loppunut sekä usko ja voimat. Oli jo lauantain HeKi-pelin jälkeen kommentit sellaisia, et ei mies enään tiedä mitä voisi tehdä. Jos ei ole sitä "suurta nimeä" valmentajaksi vielä tiedossa, niin väliaika koutsi sisään. Sellaista ihmettä ei tule tapahtumaan, että joukkueen/valmentajan henkinen lukko itsestään aukeaisi. Nyt vaaditaan toimenpiteitä!

Mitä tulee tiedotuspolitiikkaan tällaisen kriisin aikana, niin seurajohdon tulisi muistaa se seikka, että seuran kannattajat ovat myös sidosryhmä - ja seuran olemassaolon kannalta oleellin sellainen.

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 1:46 am
Pohjalainen wrote:
Yksi aikakausi vaasalaisessa jääkiekkoilussa on tulossa päätökseen. Huhut Vaasan Sportin valmentajan Mikko Mannerin potkuista eivät saaneet torstaina vahvistusta, mutta seuran hallitus päätti illalla toimitusjohtaja Juha Saaren sanoin "isoista ja tärkeistä asioista.

Vaasan Sportin hallituksen puheenjohtaja Henri Lassila ja hallituksen jäsen Ari Rintamäki eivät halunneet kommentoida torstain kokouksen asioita millään tavalla. Lassila tyytyi sanomaan, että seuran asioista kommentoidaan perjantaina kokonaisvaltaisesti.
.
.
.
Huhuissa Sportin uudeksi valmentajaksi on kiinnitetty nuorten maajoukkuetta luotsaavaa Jukka Rautakorpea. Hän on kuitenkin sopinut vetävänsä pikkuleijonien ryhmää vielä ensi vuodenkin. SM-liigankin voittanut Rautakorpi kiisti jyrkästi olevansa tulossa Sportin valmentajaksi.
Myös Juhani Tammisen paluusta Sportiin on puhuttu. Hän itse myöntää olleensa yhteydessä Sportiin, mutta vain auttaakseen markkinointiasioissa. Sportin tilannetta hän kertoo seuranneensa mielenkiinnolla.

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 8:41 am
Kyllä minä sanon, että "Tami" olisi kyllä kova kaveri Sportiin valmentajaksi, moni ainakin Sportin forumilla on sitä vastustanut, mutta minä ottaisin Tamin Sportiin... Jos Tamminen saisi kerta joukkueen pelaamaan niin totta kai hänet vaan...

PostPosted: Fri Nov 30, 2007 5:21 pm
Posts: 138Location: Deep south STHLMJoined: Wed Oct 11, 2006 2:19 am
Noniin, tulihan ne potkut mut mamba näköjään jää sporttiin vielä tekemään muita hommia. Tän päätöksen takana varmaan mamban uhkailut vetää sponsoreita mukaan jos tulee potkut, eli hallitukselta ihan sopiva päätös mun mielestä. Mutta se että palkataan Kena (joka jo kerran on saanu potkut) on vähän kummallista vaikka se on vaan kunnes löydetään uus valmentaja. Ja Tami näköjään ollu yhteydessä Sporttiin jo, ei jeesus, mitähän tästä vielä tulee.

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 9:19 pm
Tami nyt ilmeisesti tulossa sitten. Milloin Tami on viimeksi ollut sopimuksen loppuun jossain? Siitä on varmaan 10 vuotta jo.

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 8:33 pm
Ei tule "Tami"ilmeisesti kertoo Vasabladet, että ei ole Tamminen sitten tulossa. Täytyy sanoa, että itse olisin ainakin halunnut nähdä "Tamin" taas Vaasassa, mielummin kuin Sihvosen tai Härkälän niin kuin Vasabladet kertoi, että nämä kaverukset ovat yhdet vaihtoehdot, bladet kertoi myös, että Jukka Rautakorpi on edelleen yksi ehdokas, mutta painais nyt bladetkin kaalinsa, että Rautakorpi jatkaa U20:n peräsimessä ja Kuortaneella työtouhuissa. Itse en ainakaan tule katsomaan yhtään peliä jos valmentajaksi tulee Sihvonen tai Härkälä, syitä ei varmana tarvitse kertoa...

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 11:31 pm
Posts: 138Location: Deep south STHLMJoined: Wed Oct 11, 2006 2:19 am
No hyvä, sit ainaki yks gloryhuntteri pois katsomosta! Joukkuetta kannustetaan oli siellä sit vaikka Miilun Pena valmentajana!

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 3:16 pm
No ei tuo oli vain vitsi, totta kai aina tullaan peleihin, tänään sitten 17.15 uusi päävalmentaja kerrotaan lehdistölle kertoo Vasabladet...

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 4:01 pm
appel_10 wrote:
No ei tuo oli vain vitsi, totta kai aina tullaan peleihin, tänään sitten 17.15 uusi päävalmentaja kerrotaan lehdistölle kertoo Vasabladet...
Viimeks taisit kertoa, ettet oo etkä tule käymään vieraspeleissä, kun porukka käyttäytyy niin huonosti. On siinäkin asenne kohillaan.

All times are UTC + 2 hours [ DST ]
Page 1 of 2
22 posts
Go to page 1, 2  Next
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Search for:
Post new topic  Reply to topic
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum