Author Message

Board index   ~ Joukkue ja seura-asiat  ~  Valmentajat

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 4:45 pm
Nyt puhuin kotipeleistä...

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 6:32 pm
appel_10 wrote:
Nyt puhuin kotipeleistä...

Hei elä huoli, katos sitten kun tulee vähän lisää ikää mittariin, niin äitiskin varmaan päästää sut reissuille mukaan. Iän myötä karttuu myös omat mielipiteet, eikä kaikesta tartte olla aina muiden kanssa samaa mieltä. Tulet myös sen myöhemmin ymmärtämään, että se nyt on ihan sama ketä siellä penkin takana huseeraa, niin seuraa rakastetaan silti ja sitä ei jätetä.

Onnea vaan, sait sitten toivomasi Audin. Mua se vituttaa suunnattomasti, mutta elämä jatkuu ja Sportin kannattaminen.

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 6:38 pm
Vai niin, vai niin... en kyllä mielestäni erityisesti toivonut Tamia, mutta kun kuulin näistä Härkälä/Sihvonen huhuista, niin Tamminen oli parhain ratkaisu.

Ikää on kyllä ihan tarpeeksi, että voisi reisulle lähteä, niin, että äitiltä ei tarvitse kysyä. Olen aina toivonut Sportille menestystä ja kaikkea hyvää. Enkä mielestäni ole ollut täällä kenenkään kanssa "samaa mieltä". Jos itse nyt olet niin fanittaja ja käyt kaikilla reisuilla, niin miksi et ole nyt Kajaanissa??

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 6:48 pm
appel_10 wrote:
Jos itse nyt olet niin fanittaja ja käyt kaikilla reisuilla, niin miksi et ole nyt Kajaanissa??

Espoo - Kajaani @ google maps
Autolla siis joku reipas 7h. Töistä lähteminen ei ihan onnistu klo 11. Ja loppupeleissä käyn varmasti vähemmän peleissä kuin sinä sijaintini vuoksi, mutta tässä viime kuukausina vain huvittuneena lukenut asenteestasi. Mut nyt loppu tämä dialogia meikän osalta. Heihei ja näkemiin.

edit : ylläpito korjasi pitkän linkin, joka rikkoi sivun leiskan

PostPosted: Thu Dec 03, 2009 10:45 pm
Pitäisköhän se Tamminen jo potkia vittuun sieltä penkin takaa... Vaikka tonne Rovaniemellä lehmänkellojen seuraksi. Kaveri alkaa jo tähyilemään ihan muihin suuntiin. Tami poraa ensin laivan täyteen reikiä ja hyppää sen jälkeen itse pois kyydistä uuteen laivaan.

Quote:
Sport-luotsi Tamminen: Rakastaisin mahdollisuutta valmentaa Rovaniemellä

Päivitetty 03.12.2009 17:18 Julkaistu: 03.12.2009 12:56

Vaasan Sportin mestisjoukkueen päävalmentaja Juhani Tamminen olisi innoissaan, jos pääsisi Rovaniemelle synnyttämään jääkiekkobuumia. Tamminen sanoo torstaina ilmestyneessä tuoreessa Urheilulehdessä, että rakastaisi mahdollisuutta valmentaa Rovaniemellä.

- Asia on yksinkertainen, se on minun ekspertiisiäni. Ja sen olen antanut suomalaisen jääkiekon käyttöön. Siellä (Rovaniemellä) olisi tilaus uudelle ilmiölle, Tamminen sanoo Urheilulehden haastattelussa.

Oulun Kärpät liigaan hilannut Tamminen vertailee haastattelussa Oulun ja Vaasan kiekkoilmiöiden eroja.

- Oulun ja Vaasan ilmiöiden ero on siinä, että Junno (Kärppien toimitusjohtaja Juha Junno) hoiti myynnin kunnialla loppuun asti. Vaasassa puuttuu nyt myyntimiehet, Tamminen sanoo ja jatkaa:

- Tuote on kunnossa ja se on markkinoitu valtakuntaan tavalla, joka ei jätä ketään kylmäksi. Nyt olisi tilaisuus maailmanluokan toimitusjohtajalle, joka hakisi rahat markkinoilta pois.

Tamminen analysoi myös johtamis- ja valmentamistapaansa.

- Johtamistapani sudenkuoppa syntyy, kun löytyy pelaajia, jotka eivät halua kehittyä, hän toteaa.

Sportin tämänhetkistä tilannetta Tamminen luonnehtii vaikeaksi.

- Organisaatio elää murroksessa. Luotan uuteen puheenjohtajaan Heikki Hiltuseen. Heikki on voittaja, niin minäkin. Jos saamme Heikin kanssa riittävästi ihmisiä mukaan, teemme liigajoukkueen. Jos vastustajamme saavat valtaa, on edessä Kokkolan Hermeksen kohtalo ja nopeasti.

Tammisen ja Kenneth Westerbackin luotsaama Sport on tällä hetkellä mestiksessä viidentenä hävittyään keskiviikkoiltana LeKi:lle 7-2. Lauantaina Sport kohtaa KooKoon vierasottelussa ja sunnuntaina alle 20-vuotiaiden maajoukkueen kotihallissaan.

Rovaniemeläinen sarjanousija RoKi on mestiksessä toiseksi viimeisenä, kun perää pitää heinolalainen HeKi.

http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=465799&Title=Sport-luotsi+Tamminen:+Rakastaisin+mahdollisuutta+valmentaa+Rovaniemell%E4

PostPosted: Thu Dec 03, 2009 11:44 pm
juu eikö se puliukko sopisi pareminn sinne lappin kylmään, ei kukaan halua pelata sen alla, se on nolo mies , media huora, nolaa joukkuemme ja nolaa kaupungimme...se on yhden kauden valmentaja, ja sill on nyt ollu kautensa...toivon että tajuisi lähtee enneku ollaan oikeesti kusessa...

PostPosted: Thu Sep 02, 2010 5:26 pm
Vanha kuva, jonka joku ottanu hallilla joskus tamin ekan visitiin jälkeen(?).
Jälleen ajankohtainen :

Pohjalainen : Tamminen valmis perimään saataviaan Sportilta oikeudessa

Image

All times are UTC + 2 hours [ DST ]
Page 2 of 2
22 posts
Go to page Previous  1, 2
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
Search for:
Post new topic  Reply to topic
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum